Veel gestelde vragen (FAQ)
Één van onze speerpunten is juiste en snelle bereikbaarheid. We werken mobiel en zijn daarom goed bereikbaar, zowel via WhatsApp, Facebook, Messenger, E-mail als telefoon. Laat wat van je horen bij klachten of vragen, we staan voor je klaar!
Jazeker, we hebben alle producten op voorraad en verzenden vanuit onze bedrijfslokatie! We hebben weliswaar geen officiële winkel, maar je kan bij ons terecht om je bestelling af te halen of om producten bij ons te kopen en op lokatie af te rekenen via Ideal of Tikkie. We zijn niet altijd aanwezig, dus we horen wel graag van te voren even wanneer je van plan bent om langs te komen.
Normaliter werken we elke dag vanaf 9:00 – 17:30. Mocht je je bestelling willen ophalen dan betekent dit niet automatisch dat je ook altijd bij ons terecht kan omdat we vaak buiten de deur zijn of afspraken hebben. Het beste is om van te voren even te laten weten dat je langs wilt komen. Na 17:30 zijn we ook nog via WhatsApp en Messenger goed bereikbaar voor vragen over producten, je bestelling en verzending of het brouwproces.
Wij besteden de grootst mogelijke zorg aan jouw bestelling en proberen deze dezelfde dag nog te versturen. We werken samen met DPD die de bestelling bij ons ophaalt en vervoerd. We kennen DPD als een betrouwbare partij die over het algemeen de volgende dag bezorgd, maar tijdens drukke tijden (zoals feestdagen) kan dit langer duren. Uiteraard ontvang je van ons een track and trace code zodat je je zending kan volgen. Mocht je vragen hebben dan zijn we goed bereikbaar via telefoon, e-mail, WhatsApp en Messenger.